środa, 22 lipca 2015

Zaczynamy !!

I tak oto powstał mój pierwszy wpis na blogu...

Zaczynam przygodę z blogowaniem, ponieważ moje życie ostatnio strasznie się pozmieniało. Wyszłam za mąż, zmieniłam miejsce zamieszkania, pracę. Dojrzewała też we mnie coraz to większa chęć dawania czegoś z siebie ludziom.

Ale może zacznę od przedstawienia siebie. Mam 25 lat, skończyłam studia, pracuję, ale od życia ciągle chcę czegoś więcej, dlatego też zaczynam pisać. A będę pisać o wszystkim co związane z przyrodą, zdrowiem i dobrym samopoczuciem. Jeśli zaciekawi Was któryś z wpisów zachęcam do komentowania. Jestem pozytywnie nastawiona również na konstruktywną krytykę, jako perfekcjonistka dążę do ideału. Jako optymistka wieżę, że ten ideał osiągnę, ale jako zakręcona 25 latka wiem, że do osiągnięcia ideału dużo mi jeszcze brakuje i zbytnio nie przejmuję się tym, ponieważ lubię siebie taką jaką jestem.

I tu zaczyna się tematyka mojego pierwszego posta :) Zacznij lubić siebie taką jaką jesteś!!
Jest takie powiedzenie, że jeśli sama siebie nie polubisz, to nie polubią Cie i inne osoby. Zadanie na dzisiaj stań przed lustrem, uśmiechnij się i powiedz życie jest piękne, ja jestem piękna. Nie ważne jest czy masz piegi, pryszcze, czy za duży nos, albo za małe usta, ważne ze na Twojej twarzy pojawia się uśmiech, a w Twoich oczach iskierki, nawet jeśli masz dzisiaj gorszy dzień, UŚMIECHNIJ się :)


photo Happy the Movie

To tyle na początek, zapraszam jutro, a na pewno pojawi się kolejny wpis niosący troszeczkę pozytywnej energii :)
25 Latka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz